38 DÔVODOV PREČO DERMALOGICA

naspäť

 

Nieje „bio“ ani „organická“ kozmetika. Je spoločnosťou ktorá využíva západný výskum,
aj prírodné zložky a východné odkazy tak, aby dosahovala čo najlepšie výsledky. /Diagnóza pleti využíva princípy čínskej medicíny/


1 niesme trendy, hľadáme proste iba najlepšie riešenia pre problémy s pleťou
2 ide nám aj o vzdelanie koncových klientov, aby sa orientovali v problémoch svojej pleti a v širokej ponuke dnešného trhu
3 nepodporujeme klamlivú reklamu, nesľubujeme zázraky, garantujeme realistické výsledky na základe obsahu prípravkov a ich profesionálnych odporúčaní
4 odlišné profesionálne ošetrenia - žiadne „menu“, žiadne určené postupy -každé ošetrenie je unikátne, zakaždým iné - rešpektujeme autenticitu profesionálov
a požiadavky ich klientov
5 zákazníci majú nárok na poradenstvo zdarma a recept Face mapping na základe momentálneho stavu pleti
6 netestujeme produkty ani ingrediencie na zvieratách
7 žiadne zložité používanie, ak chceme konštantne naučiť verejnosť starostlivosti o pleť, nesmie to byť zložitejšie ako umývanie zubov
8 používajú sa iba účinné a bezpečné prírodné ingrediencie, chceme čo najzdravšiu pleť, ale bez vedľajších účinkov
9 1.spoločnosť na svete, ktorá uviedla na každom obale kompletný zoznam ingrediencií
10 1.spoločnosť na svete, ktorá vo svojich reklamných materiáloch fotí nenalíčené „modelky“
11 okrem produktov a vlastnej profesionálne koncepcie a terapie Dermalogica ponúka Face mapping, Skin Bar, Microzones...
12 vysoko aktívne formule – prvý krém s obsahom 20% obsahom vit. C
13 minimum zbytočnej vody vo všetkých prípravkoch
14 žiadna umelá parfemácia
15 žiadne umelé farbivá
16 žiadne minerálne oleje a ropné deriváty
17 žiadny denaturovaný lieh - Multi Active Toner - prvá pleťová voda bez alkoholu na svete
18 žiadne mydlo - Special Cleansing Gel - prvý umývací gel na tvár bez mydla na svete, od r.1986 nezmenil zloženie
19 Total Eye Care - prvý očný krém s SPF /15/
20 Daily Microfoliant - prvý exfoliant – peeling - pre denné použitie, aplikovateľný okolo očí
21 žiadny lanolín
22 žiadne kontaminovateľné dózy, všetko je v tubách
23 balenia sú účelné, hygienické a ľahké
24 plast je recyklovateľný a v prírode rozložiteľný
25 balenia sú zablombované
26 balenia sú spotrebovateľné do konca, sú mäkké, vytlačiteľné a roztrihnuteľné
27 niektoré obaly sú doplniteľné
28 takmer všetky produkty majú svoje vzorky
29 čo najväčšie možné spotrebiteľské a profesionálne balenia
30 cestovné balenia – Kits - na jeden mesiac či vyskúšanie
31 všetky prípravky sú kombinovateľné, nieje vždy nutné ani žiadúce používať celú spotrebiteľskú radu, dá sa riešiť viac problémov pleti naraz
32 žiadne zložité názvy, ak je niečo hydratačná maska tak sa to tak aj volá
33 žiadne delenie na nočné a denné krémy
34 všetky produkty sú unisex, čo podporuje vôňa aj obaly
35 umývacie a odličovacie produkty sa riedia vodou až doma - úspora peňazí a životného prostredia
36 vzdelávací systém je zameraný na tú najvyššiu úroveň terapeutov
37 žiadna „star“ nikdy nebola a nieje „Dermalogica Face“, ale používa ju a verejne sa k nej hlási napr. Madonna, Julianne Moore, Gwyneth Paltrow, Jessica Alba,
Petra Nemcová, Katie Holmes, Angelina Jolie, Kate Hudson, Drew Barrymore, Victoria a David Beckham, Mat Damon, Orlando Bloom....
38 v našich reklamných materiáloch sa ukazujú normálny ľudia rôzneho veku, pohlavia, rasy a stupňa atraktivity

 

naspäť